7 zinnen teneinde je communicatie als manager te vernieuwen

by Thomas on 23 april 2018

Zoals manager alsof supervisor dienen je routinematig moeilijke problemen of interacties afhandelen. Jou moet eventueel een negatieve beoordeling leveren, of rechtstreeks en autocratisch zijn door iemand binnen vertellen hoe ze hun data room management werk moeten doen, ofschoon praten betreffende een ondergeschikte die boos en kritisch is. Aan deze en andere gevoelige situaties moet uw woordkeuze een fors verschil maken in hoe uw communicatie wordt ontvangen en zelfs begrepen.

Mot schilderen daadwerkelijk foto’s. Natuurlijk, hier bestaan zeven gewone alledaagse zinnen die nuttig kunnen bestaan in deze delicate situaties:

  • “Voelt iemand afwijkend hetzelfde? ” Vaak aflevert een persoon tijdens dezelfde personeelsvergadering beslist idee, een opmerking alsof een kritiek ter sprake. De neiging is vanwege direct met die persoon erbij willen antwoorden. Een is echter uitermate relevant om binnenshuis voorkomen deze de interactie een één-op-één discussie (of argument) worden. Vraag vanzelfsprekend of iemand anders hetzelfde denkt. Misschien wilt u hier erg anders mee omgaan wanneer het alleen deze mens is ofwel indien de helft door de arbeiders zich met dezelfde manier voelt. Uw belangstelling moet waarschijnlijk bovendien anderen aanmoedigen dat daar mogelijkerwijs gratis mee instemmen, en het is waarschijnlijker dat datgene door het team effectief word gefixt.
  • “Vertel ooit bereid… ” Mogelijkerwijs is daar een opgave, een situatie of beslist project waarover u langer wilt uitvinden. Of soms gebeurde daarginds iets deze je willen weten. Menigmaal is de voornaamst effectieve manier wegens anderen bij bij moedigen wegens erover bij praten, met beslist algemene, openhartige opmerking zoals: “Vertel me daar ietwat bereid. ” Afhankelijk van hoe het matriaal anderen antwoorden, moet gaan u daarna beslissen hoedanig u deze moet uitvoeren.
  • “Ik vind dat leuk over jou ideeën alsof acties, echter hier ben het opgave… ” Ingeval jouw kritiek gaat geven, is de dikwijls beslist exact idee vanwege u aanvankelijk dichtbij binnenshuis segmenten met iets positiefs. Deze helpt wegens de relatie fundamenteel positief te houden, plus scheppen de mede waarschijnlijker datgene de ondergeschikte luistert en de kritiek accepteert.
  • “Ik begrijp wat jouw bedoelt, echter draag de hoed van mijn manager,… ” Het concept door “hoeden dragen” zijn regelmatig redelijke handig door jouw persoonlijke rol over anderen binnen scheiden van jou rol indien manager. Als medearbeider plus zelfs vriend, kun jou meevoelen of zelfs voelen onder andere u ondergeschikten. Maar uw rol ingeval manager moet door de verlangen deze jullie bepaalde acties onderneemt ofschoon bepaalde verwachtingen over anderen hebt dat zijkant (en u) zich misschien niet met hun comfort voelen. Dichtbij langs die verantwoordelijkheid binnenshuis verwijzen zoals “het aanzien door de hoed met mijn manager”, zou moeten ie eenvoudiger voordat u is door zelfverzekerdheid bij hebben bij het opgegeven vervullen van uw verantwoordelijkheden en ie gemakkelijker betreffen daarvoor anderen wegens jouwe acties als hen manager te aanvaarden.
  • “Is er nog wat datgene je binnen zeggen hebt? ” U positie zoals manager essentieel dikwijls deze u de ellende, zorgen ofschoon verschillende problemen betreffende anderen hoort. Datgene bestaan ongemakkelijk, moeilijk, problematisch, onaangenaam bestaan alsof zaakjes dat jouw al weet. U wilt eventueel niets het volle pond horen, ofwel misschien weet jullie een al. De neiging is door bij zeggen: “Ik weet de al, ” of ietwat alternatief deze aangeeft dat je gratis wilt beluisteren. Maar de is erg vaak een goed idee door de persoon te zien. Op datgene manier zorgt u daar niet slechts voor datgene u een heleboel hoort wat u moet weten, maar dat jullie ook beslist bericht stuurt dat jij bereid voorkomen te luisteren.
  • “Mag ik dezelfde suggestie uitvoeren? ” Misschien vereist jouw taak datgene je anderen vertelt enigszins ze moeten doen. Soms heb jou dat kracht niets, maar wil jouw enigszins richting aanreiken in basis van jouw specialisme en ervaring. Ingeval jullie al de autoriteit hebt, wilt jullie soms niets erbij overdreven autocratisch handelen. Zoals de gratis dichtbij de autoriteit beschikt, wilt jullie eventueel deze de persoon jouwe opmerkingen ernstig neemt. Dichtbij beide gevallen: ‘Mag ik een suggestie verrichten? ‘ ben dus effectieve manier wegens u punt bereid bij brengen.
  • “Mooi bekisting. ” De geschiedenis betreffende de psychologie leert ons dat positieve feedback de betere motivator zijn. En bekeken u feit datgene de gros bevolking zowat niets genoeg lof ontvangen boven alle aspecten door hen leven, ben de relevant door krediet te geven waar krediet verschuldigd is als datgene nodig zijn. “Mooi werk” zijn beslist eenvoudige en effectieve manier wegens deze te doen.
  • Comments on this entry are closed.

    Previous post:

    Next post: